Sunday 22 April 2012

lelaki merajuk? puih!


apabila kawan2 lelaki anda merajuk, penah jadi tak? dalam kehidupan aku banyak kali da jadi, camne nak tawu dorang merajuk, kite leh tgk, semalam die ngan kite lain, ari ni jd lain, cth nya, tbe2 die diam, ajk borak cam lyn tak lyn, pastu tarik muke wat muke slipar jepun, camtu la lebih kurang, 
antara sebab kawan lelaki ni merajuk dari ape yg aku tgk adalah kite ni tak dapat penuhi permintaan dorang, kite bangkang pendapat drg, kite g makan atau g mane2 tak ajak die, n mcm2 lagi, kdg2 kelakar kdg2 menyampah, letih gak melayan kerenah mcm ni, byg kan la kalau lelaki merajuk, ape nk buat? nk pujuk cam bg lagu jiwang sume ke? nk belai? nk bg bunga?haha memang tak la, susah kan, sebenarnye juz kite boleh slow talk n mintak maaf je la, tu je satu care, siyes,
  dalam berkawan ni, mmg biase lah, ade telajak kate, ade yg melampau perbuatan kite tu, bende2 tu sebenarnye mmg tak sengaja, kite bekawan baik kan, takkan nak buat camtu dgn sengaja, dlm tak sedar senarnye, boleh pikir sendiri, bile dah terbuat gitu, yg merajuk ni takyah la dok beriye2 merajuk, cam pompuan, dok sorang2, nangih la ape ke, kite same2 lelaki, kemonn gentlee skit la, takat sikit2 tu halalkan je, letih baaq hang,

 ini penah jadi sekali, penah geng2 aku buat hal, membe aku merajuk sampai 2mgu, peh letih siott, cube gak nak borak2 n mcm2 care wat nak bg elok, tp tak jd, still merajuk n muke ketatt je, bende ni kalau jd, mule2 org akan rase bersalah, tp klu lame2, peh nyampah kot, org pun mls nak lyn, lg memburuk kan diri kau sendiri di depan org ramai, siyes, lelaki kalau merajuk, mmg buruk,hahaha kot nak merajuk ngan awek tu tak kisah la, itu hal korang berdua, ini kalau same kawan2 laki merajuk gitu, susah org nk bekawan, nk begurau, nak bcakap, nk kongsi pe2, t org akan tbatas sebab takut kau akan merajuk lg, so renung2 kan lah, pada kawan2 yg aku penah sakiti tu, n cakap aku laser nni, aku mintak maaf keh, aku tak berniat pun, sebab baik lah aku ckp terus dari simpan2, n kalau sape yg penah kne marah ngan aku kat padang tu pun same, biasenya dalam padang je, kat luar abis da,,hehe sekian assalamualaikum,, mamba peace yo!!

No comments:

Post a Comment